Mellandagsrea!

Tja! Förlåt för dålig uppdatering.

Gårdagen:

Först åkte vi till Lasergame med hela släkten:D. Det var sjukt kul, men jag kinda sög! :S :D. Vårat lag vann 1 match...:P

Sen packade jag och åkte till Agge. (Agnes + Greta = Agneta ;D) Där spelade vi The sims 3, New Moon spelet och åt godis. :D Jag vann och Agge somnade:).

Idagdagen:

Vi vaknade ganska sent, men inte så farligt. När vi gjort iordning oss gick vi ut på stan & mellandagsREAn. Där hittade jag bl.a grå bommuls-tights, toffsar, matchande glittriga/nattblå örhängen och armbans-set. :D Nu är jag glad!


Ikväll åker vi med tåget hem till Stockholm <3. :d Aggpagg ska med och vi ska ha lite mellandagarna-mys o.s.v. :D

Imorgon ska vi gå på mer rea o.s.v.










Kommentarer
Postat av: Monkii

nä va coolt! trodde seriöst ingen stockholmare visste vad lule var XD oj. ta det inte som en förolämpning! 0__o ( anledningen jag undra är för att jag bor 6mil från lule , och ska kanske dit på tisdag och se idol calle och erik~ )och tyckte he va lite coolt :D

2009-12-27 @ 19:06:26
URL: http://thatmonkii.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0