Mys

Idag åkte jag, Lololouusan och Aggepaggepigg ut till Götgatan och shoppade. Jag köpte:

Ett flerfärgat hår/hippie band från; Monki

Ett mörk-turkost armand från; Monki

En rosa blus/tröja från; BikBok

En Madonna t-shirt från; H&M

En blåbärsmuffins från; Thelins :)

Det var väl fint? Bilder kommer maybe sen;)


(Medelande från Aggepaggepigg; MellandagsREA är great. Man får sig en liten såkallad "tankeställare" när det gäller ekonomi. Att inte köpa allt för mycket under vanliga shoppingdagar utan att spara pengar till reorna. Där finns ofta minst lika bra grejor! =])

Visa ord det där va...? :)







Elloish och Gretish






Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag var också och shoppade igår, med syster:)



Snälla lägg upp bilder på vad du fick i julklapp :)



Puss och kram

2009-12-29 @ 13:10:16
URL: http://mimaa.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0