Trött och tråkig...

...men jag försöker piffa upp mig med lite musik! Junkie XL.

Imorse hade vi luciatåg och det gick finito...japp. Inte så spännande. Sen åkte jag och Ella tsammans till skolan och där kollade vi först på en jättetråkig film som heter vägvisaren. Sen såg vi på slutet av förtrollad...igen. Det var för att andra gruppen inte hann se klart den på deras lektion.

Imorgon blir det lussebak, och på söndag Globen!!! :D Nice helg va? Sen på måndag är vi lediga. Får se vad man hittar på då? ;)...


Under kvällen ska jag nog läsa mycket, och sen kommer jag säkert somna kl. 8 eller nått... Fel dygnsrytm...kulkul?

Nu ska jag försöka pigga upp mig lite mer...





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0