:(

Tja. Idag har inte hänt mycket. Jag och Sicke har legat sjuka och tittat på tv. :( Jag orkar inte vara sjuk hela tiden!!! 



Här är en dikt av mig som jag skrev nyss:





Sjuk, sjuk, sjuk
Vissa åker till akut
Varför ska jag behöva vara sjuk när jag kan vara glad
Just nu känner jag bara att jag behöver ett skönt bad
Men, det orkar jag ej
För jag är en trött och sjuk tjej
Varför just mig
Varför inte dig
Nä, nu ska vi inte vara dumma
För då blir vi skumma
Att vara sjuk hela tiden är inte så kul
Men, snart är det iallafall jul
Men tänk om jag är sjuk då
Men, då kommer jag iallafall någonting få





Så,  nu ska jag sluta tråka iallfall, hejdå





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0