Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt o.s.v.

Förlåt för att jag inte har uppdaterat, det var inte meningen:( Jag glömde bort och det var typ fullsmockat schema här.

I Torsdags åkte vi till Moderna Muséet. Där träffade vi Markus Krunegård:')

Efter det så åkte vi till stan och gick runt lite.

Och ytterligare senare åkte vi till Kina-teatern och såg Hairspray! :') Åååh! Den var asskitbra! Jag rekomenderar er att se den om ni är sugna på något roligt, energifullt och glädjefullt! Jag ville bara springa upp på scenen och dansa med;')



I Fredags åkte alla till olika ställen. Jag, Elsa och Agge åkte till Söder och gick på Monki och sen på Lush, Glitter och T-shirt store.

Efter det åkte vi till Gamla Stan. Där letade vi upp Ben & Jerrys glassbar!:) Asgott! Jag och Agge tog varsin Mjukglass special. I den var det: 1 kula glass, mjukglass, grädde, cocosboll och chokladtopping! Det var grejer det! ;')

Sen åkte vi tillbaka och gick på en nagelbutik där vi fick tips om naglar o.s.v.

Sen mötte vi upp med mammorna, handlade och åkte hem med bil:')




Det var vad som hänt under de senaste dagarna! Jag kommer inte kunna blogga ikväll heller, för då är vi på landet;'(



Ha en ''happy'' halloween:')





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0