Babbel om dumma kommentarer

Tja! Nu kanske jag låter som en sur tant elelr nått...men men.

Jag tänkte ta upp ämnet dumma kommentarer. Jag har aldrig själv blivit utsatt för detta, men min kompis har. Varför ska man skriva sånt?

T.e.x. Du är fet och ful, haha! (random ex. jag hittade på själv)

Varför ska man skriva sånt? Vem vill höra sånt? Vem har inget liv om de skriver/säger sånt?

Jag bara undrar...

Om man skriver sånt, då är det inte personen man skriver som är ful, utan då är det man själv som är ful på insidan!

Dessutom, så är personerna som blir utsatta oftast de som egentligen är sötast och snällast! Det är väl fel...

Jag menar, vad är det för mening med att skriva dumma saker till nån som inte gjort nått mot dig. Föresten ska man aldrig skriva dumma saker. Men varför skriver man det om man inte ens har nån himla anledning?


Vad tycker ni?


Jag vill bara ge alla konstiga människor som skriver dumma kommentarer en liten funderare. Jag är säker på att de som skriver sånt ångrar det när de blir äldre, och klokare.

:D Hare bra!





Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack älskling<3



Du är söt och snäll



puss på dej

2009-12-06 @ 19:39:47
URL: http://mimaa.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0