Mys

Tja. Även om jag mår skit, så vill jag önska er en mysig december. Första december idag! Jag fick en julkalender från the colour institute där man får smink varje dag. Tack mams! Idag vare en vit/glittrig ögonskugga!

                                          Ha en mysig december!!!



Typisk favvo-bild för mig! Jag älskar att vara i Lule och se snön och ibland norrsken;) Fast det var lite större norrsken än vad jag brukar se...:P ♥

Äkta jul!!!

Ååååh, den här var väl ändå otroligt mysig!!! :) Nu börjar jag bli gladare när jag tänker på att det väldigt snart är myyys!





Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh, vilken fin bild på norrskenet ! :)

2009-12-01 @ 14:59:18
URL: http://saralii.blogg.se/
Postat av: Anonym

har en tävling på min blogg var gärna med:) tack! man kan vinna en sak!! tack!

www.hannibunni.blogg.se

2009-12-01 @ 16:02:51
Postat av: Iris

Hej,hej!



Jag tycker din blogg är jättebra!

Kolla gärna in min och skriv vad du tycker. :)



Kram <3

2009-12-01 @ 16:48:23
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0