Aj i magen!!!

Tja! Jag har ont i magen (P.S Jag är inte gravid:P D.S). Skolan var helt ok idag, fast jag mådde dåligt. Sen var det teater:)♥ Och jag, Jossan och Ella skulle va i samma grupp. Fast det kanske egentligen inte var så smart eftersom vi var så flummiga med varann kunde vi typ inte jobba ordentligt:P Men det blev en improvisation tillslut.

Jag hoppas jag får mår bättre ikväll, imorgon o.s.v. och jag önskar ni har det nice!:P





Haha, mina halstabletter från Tallin. Orbit, typ Estlands Extra:P Fast jag gillar mer Orbit:P





Kommentarer
Postat av: Josefin

Krya på dig med costa ;)

Älskl<3

2009-11-09 @ 20:50:30
URL: http://mimaa.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0