Back to normal, kul...?

Så, jasså, jahapp, okej, mm...Vad kul det ska bli att gå upp tidigt imorgon och skolan väntar! Jag bara avgudar just det ögonblicket nu!!!...NOT! :'P

Jag kom ganska precis hem från landet och fann seger för AIK på internet! AIK är laget jag hejar på, AIK är laget som vinna GÅ! (go) ;')

På landet igår fixade vi pumpan, gjorde köttfärslimpa, och äppelkaka med färska äpplen från landet;'D Asgott! Dessutom skulle vi ha lite karamellfärg i vaniljvispen och när jag skulle hälla i liiiite till råkade jag hälla i LIIIITE för mycket;'P Men den blev cool! :')

Idag har vi plockat de sista äpplena från träden och städat ur båten som pappa och brorsan tog upp imorse. Ja, typ det. ...

Nu ska jag sluta babbla! Ska se Top model och Gossip girl ikväll;')



Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0