En filmdag

Tja! Idag har vart typ en ''filmdag''. Först gick jag upp och så kollade jag och familjen på Änglar och demoner.
Den var jättemegaskitsuperbra!;') Den passar för er som gillar asspännande filmer som slutar oväntat:')

Sen krattade vi löv och Ella-sötisen kom och hjälpte till. Sen hade vi tänkt se Flickan med pärlörhänge, men den fanns inte i hyrbutiken, så vi tog Bröllopsduellen istället. Den var helt ok. Den passar för er som gillar catfights, wierd things och galna grejer.

Vi åt chips och drack varm choklad med grädde till:) <3 Men men...Snart ska jag dusha, äta nachos och sen kolla på alla tv-serier jag följer för idag, dvs:

Gossip girl
Top model
Ensam mamma söker (bara för att de e så knäppa och töntiga:P)
Osbournes reloaded (Följer inte varje vecka, men de e stört och kul:D)




Nachos!!!(fast inte särskilt klara:P)






Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0