Första babbel-inlägget typ

Tja! Här är första babbel-inlägget i Allesabeth's babbel kategorin. Jo, detta är kategorin där jag babblar om saker o.s.v...:P

Idag ska jag babbla om mitt bloggnamn; Allesabeth

Jag heter inte Allesabeth på riktigt:P, utan jag heter Greta.


Anledningen
till att jag heter Allesabeth här på bloggen är för att;

1. Jag ville inte ha mitt vanliga tråkiga namn, utan jag ville ha nått mer unikt:)

2. Jag tycker namnet är kinda coolt:P

3. För skojs skull!


Vart kommer Allesabeth ifrån är för att;


1. Min bästa kompis som jag har vart med hela livet heter Ella och då kallade vi varandra för Ella och Alle:P

2. Jag heter Elisabeth i andranamn, och jag tycker det är ett vackert namn:)

3. Det blev en cool mix ihop, så det fick alltså bli Allesabeth, någonting alldeles eget:D


Alltså; Alle + Elisabeth = Allesabeth


Hur kom jag på det, jo, därför att;

1. Har ingen aning:P

2. Testade runt lite med olika namn:)



Så, babblet slutfört!

:P Nu ska jag...göra nått^^












Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0