Fredagsmys

Tja! Idag är det: Fredagsmyyys! Hoppas inte föreldrarna stör. Nu e det fredagsmyyys! Om det så är det sista jag gör! Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyys! ;)

Japp, nu e de fredagsmys! Med tjejorna! :) Alven och Jossi kommer!:D

Det blir nice och kul!

Jag ska ha: Tacos, sånna här amerikanska läskglass-drinkar:P (Glömt va de heter:P), chokladrutor, glass, chips, godis och julmust!:D <3 Nice va?:P  

I' ve got a feeling. That tonight' s gonna be a good night. That tonight' s gonna be a good, good niiiiiiight! :) ♥

Hehe:) Är på glatt humör nu;P Jaoo

Snart ska jag gå och fixa iordning till kvällens middag + mys:D





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0