Hmm...

Idag är en ny dag. Jag mår inte riktigt lika dåligt som igårkväll.

Idag ska jag till en julmarknad, till min kusin som är med och fixar där och sen ska jag vara barnvakt. Jag tror jag kommer må lite bättre då iaf! :P


Jag vet, det här låter säkert gaaaalet. Alla tycker nog det, men...Jag har bestämt mig för längesedan att jag ska åka iväg som utbytesstudent nånstans. Min syster Agda är borta i Kanada nu i ett år, och det verkar så coolt + kul! Här är hennes blogg. Jag har funderat på flera länder...Men jag har nu funderat extra mycket på:

Japan! Jag vet, jag måste lära mig nytt språk, det är säkert svår skola där, långt borta och väldigt exotiskt. Men det verkar så himla coolt! Jag gilla tokyo:P




Hehe:D








Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0