Trött, men glad!^^

Tja! Nu är jag efter den långa veckan trött, men fortfarande glad:'). Jag har gjort läxorna och ska snart titta på halv åtta hos mig och sen Mammas pojkar.

Jag gillar de programen, för de är typ de ända program jag gillar som man kan se på min egna tv. Så nu sitter jag och bloggar och kollar på tv samtidigt!:')

Alva sa idag vid lunchen att när jag pratar engelska låter jag som rösten till Tohru i den engelska versionen av mangatvserien fruitsbasket. Jag har inte sett den, men hon är gullig i mangaserien! ;')

DUMMA DUMMA DUMMA!!! Dumma dom som bestämer åldersgräns för SF filmerna!!! Att bestämma 15årsgräns på Twilight var redan ett stort, puckat beslut. Och sen gör de 15åldersgräns på New Moon också! Jag menar, enligt boken ska den inte vara läskig alls!!! >:( Dumma dumma dumma skit!!!!!

Aja, hejdå;') ♥





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0