Vernisage

Tja! Idag var det vernisage på bibblan! :) Man fick nån konstig, men god, grön saft och nachochips:P Det va gott:P

JAG HAR FÅTT REDA PÅ VÄRLDENS DUMMASTE GREJ OCH ÄR GANSKA SKITSUR! Det är så att jag kollade när New Moon biljetterna först släppts och det fanns 2 biljetter kvar på en perfekt plats + tid. MEN, jag orkade inte bryta in mig på 15årsgränsen, så det blev inge.

NU HAR JAG FÅTT REDA PÅ DEN DUMMASTE SAKEN!!!: NEW MOON HAR ÄNDRATS TILL 11ÅRSGRÄNS!!! åÅÅ, jaah vad roooooligt jag som hade beställt biljetter! JA! verkligen...! Dummapor som gör det alldeles för sent!!! Nu e jag sur och trött.


Förlåt för mitt utbrott, men jag blev ''lite'' sur:S





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0