Shoppingprylarna + video;')

Hey!  Här är bilder och en video om vad jag shoppade igår:') enjoy! (?) :'P:





hehehehe...:'D

Bilder:



Mina prylar + Jossis

3-pack Hello Kitty strumpor från H&M; 100kr

En söt liten klämma, prydnad? fotoram? söt liten sak iaf från Ur och Penn; 5kr

Två söta hårnåls rosetter från Indiska; 25kr
Svart söt ros-ring (syns lite dåligt, men den är jättesöt! från Indiska; kan ej priset;'P

Ett par supersnygga örhängen från Ur och penn; 25kr

Söt mössa med rosett från H&M; runt 30kr

Vackert och snyggt halsband från Ur och penn; 10kr

Nagellack med Hello Kitty, really black från H&M; 39kr (eller nått;'S)
Glasunderlägg från Indiska; 10kr
Liten pengabössa (eller vad det heter...hehehe:')) från Ur och penn;  5 - 10kr

Cool och snygg tunika/klänning från Ginatricot; 50kr


P.S Alla saker som jag inte visste vad de kosta hade Jossi köpt;'P D.S






Ja, det var allt för mig, hoppas ni har fått lite inspiration, idéer och bra tips;')






xoxo

Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0