Känsloinlägg

Detta händer just nu i min hjärna: Åäääääääääääöåååååååååååååååååååååååöaääääääääeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiääääääääääääääääääääääääääääääåooooooooooooooooooooooöööööööööööööööööööööööööaa
 
o.s.v.

så jag ska sova.

Jag har egentligen en massa saker jag vill skriva ut här, men det är för personligt. Jag vill skriva ut det nånstans så folk kan se det, men inte här, där alla kan se det. Jag vill inte skriva det i ett word-dokument, för då ser ingen det förutom jag. Jag vill bara skriva ut nånstans där människor som vill se det. Som inte tar illa upp, även om det inte är illa menat.

Nu ska jag sluta babbla och visa att det finns glädje i mig: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD. så.





Kommentarer
Postat av: Du vet nog...

Du hade inte behövt må såhär om du bara hade sagt något! Hur ska jag kunna ändra på mig om du inte berättar vad som är fel! Jag trodde du kunde prata med mig, vi har varit vänner hur länge som helst! Jag blir ledsen när ni pratar bakom min rygg om saker som angår mig, säg det rakt ut istället så kanske jag kan ändra på det!

2010-02-11 @ 07:49:32
Postat av: Josefin

Jaa, greta vi älskar dig, men vad är det?

Du ignorerar typ mig och allting =(

Kom igen! Vad är det? Du vet att jag älskar dig, och vi kommer alltid överens till slut, men jag är inte så säker på att vi kommer kunna komma överens om du inte säger någonting, jag byter skola inom 1-2 månader, och om vi inte kommer överens innan dess så ör det försent sen, men om du typ hatar mig så får jag väl gratulera, för snart så slipper du mig ='(

2010-02-15 @ 19:49:02
URL: http://mimaa.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0