Längtar

Tja!, eller som min lillebrorsas kompis skrev, Cha! Jag kommer nog byta blogg snart. Eller nått... Eller inte... vet ej! :S

Håller på att packa till Luleå imorgon! Hoppas allt får plats i väskan^^. Just nu ligger allt i en hög på sängen. Jag ska åka efter 2 lektioner, eller nått, till papis jobb, där vi sedan åker med bilen till Arlanda! Jag har hört att de öppnat Starbucks där, så man kan ju alltid hoppas på att kunna ta en liten paus med fika där! ^^

Åt nyss en jättegod kaka! :) Det vr typ ett tunt lager choklad på utsidan och inuti var det såndär muffins degs choklad grejs, med chocolate-bitar i. Nu blev det en lång mening utan , och .! :S Haha

Nu ska jag fixa färdigt och imorgon bär det av, hejsvejs! :d (btw, jag älskar när :D smileysen blir :d!!! Så söt bara! Inte så att man tänker tunnan uppåt mot ögonen, utan bara en liten mun o.s.v. Grymmt söt!!!) Haha:D





Kommentarer
Postat av: Elsa

Längtar också :D!

Btw, din design är ju jättefin!

Hur får du dom där fina snöflingorna att falla ner?

Det är så gulligt^^!

Elsa!

2010-02-26 @ 09:39:40
URL: http://elsaas.tk
Postat av: a

kakor är gott ;D

2010-02-26 @ 10:15:17
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0