My birthday (min födelsedag)

Tja! Förlåt för dålig uppdatering, men har inte hunnit. Rubriken säger allt. Eller...nästa iaf...:) Jag har vart sjuk också...men men!

Alltså 0202 my birthday. Jag vill säga grattis till Shakira, Samuel och Anton! (Inte för att ni kommer se detta, men endå).

Jag fick en present idag, eller två föresten. Den ena var kakor och maränger på morgonen^^. Hiihi, sen var det en Fruits Basket serie box (anime) från Alvisen! :D Taaaaaack! :)

Resten av presenterna får jag senare i veckan:D.

Jag är alltså FjÅrtIs nu! :] Jag känner mig liksom ba så typ fjjjorits gumman!

Hinner typ liksom inte ba skriva mer, så,     Bye bye babes! ;*





En sådan här fick jag inte, men kommer nog får en ungefär sån på, typ, torsdag!







Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis gmn<3

2010-02-02 @ 20:03:28
URL: http://www.mimaa.bogg.se
Postat av: Josefin

:)

2010-02-02 @ 20:03:46
URL: http://mimaa.blogg.se/
Postat av: Ella <3

Grattiis <3

2010-02-03 @ 06:47:40

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0