Omg

Tja! Jag kom nyss på att jag inte vart inne på datorn och bloggat på hela 2 dar typ! :O Igår kunde jag iaf inte, för jag pluggade till ett matteprov.

Idag har vi iaf haft matteprov, och det gick ok. Sen har jag mått dåligt all week, så jag skippade teatern. Idag skippade jag dansen pg.a samma anledning.

Här framåt i veckan har alla dagar sin lilla stjärna/ljus! Onsdag: Bild! Torsdag: Redigera musikvideo! Fredag: Jag åker till Lule!!!!! :DDDDDDDDDD

Därför tvångs-går jag i skolan för att inte missa detta. Jag vet, lite stört, men jag tänker inte låta mig själv missa alla dessa grejer!

Nu ska jag titta lite på Charmed och sen dricka te, chiao!





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0