Ont i huvudet och magen

Tja! Förlåååååååååt för dålig uppdatering! Jag har 93285085098 saker i min hjärna nu, och inget är positivt. Jag sitter typ och är i en annan värld på lektionerna...Jag är inte trött, men jag är virrig.

Ikväll ska jag typ bara ta det lugnt och clear my head.

Imorgon kommer iaf Alvisen och vi ska göra cupcakes, mysa och laga/äta god mat! Det är nog precis vad jag behöver. Lite lycka! :)

Att laga mat är verkligen bra när man är stressad/virrig. Allt annat bara försvinner. Poff!, så är det borta.

Jag fick värsta bra idén! Jag går och gör en kladdkaka nu! :)

Sen ska jag laga mat. Det blir: Stekt kassler, klyftpotatis och parmesan-sås! :) Det blir gott!





Här är en bild från happy times och det får mig att bli happy. Lite iaf...Saknar dig Aggepagg! ;) <3














Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0