Tja! Jag måste bara säga en sak först. Bä är typ mitt nya ''svärord'' jag säger hela tiden. Jag är en person som tycker att svära är ganska respektlös oftast. Inget illa menat:). Bara min åsikt.

Idag vare skola för de coola. Not. Vet inte vad det ska betyda, men det får man komma på själv. :P
Vi hade lite random ämnen o.s.v. :P Åt en inte-värt-pengarna-muffin på 7 11. :D (7 eleven). Mår dåligt idag så ska nog skippa dansen. Nu låter det som att jag skippar aktiviteter everyday, men that' s not sant. Förra veckan gick jag till dansen trots trötthet. :)

Äter nu klementiner och har på Dansk musik på spotify, vet inte riktigt varför. Typ random sådär va. Nu blev det typ turkisk. När jag ville höra nått klassiskt sökte jag på Classico (fråga mig inte varför) och då kom det upp massa techno låtar. I den låten som är nu låter det som en konstig groda hoppar omkring... ^^




Kommentarer
Postat av: Losigosi

haha, bä var ett bra ord tycker jag.

2010-01-26 @ 21:07:57
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0