Bä, jag mår dåligt:[

Tja! Jag mår inte bra idag!!! 8( Inte kul. Hoppas jag blir frisk till imorgon, för jjag vill veta vad den konstiga teknik-grejen som är med på schemat nu istället för musik är.

Jag saknar min syster jättemycket nu. Det har gått ett halvår sen hon åkte. Tänkte på vad amazing det hade vart och träffa henne nu! ;(

Nu ska vi inte vara sånna! (Alva citat). Jag drog upp gardinerna imorse och såg en underbar vinter-morgon! :D

Ibland tänker jag´: Jag vill ha sommar och sol och värme! Men sen kommer jag å tänka på alla äckliga insekter...bä!

Tror jag ska in till centrum och shoppa lite nödvändigheter med mami idag. Sen ska vi till pappas-jobbs-gym! Skönt att träna! :D





Kommentarer
Postat av: Ella <3

Ja, även jag saknar faktiskt Agdish lite... ;) trist att du inte mår bra, det gör inte jag heller :(

2010-01-31 @ 14:35:44
Postat av: louisan

ni får inte vara borta från teatern :(

2010-01-31 @ 16:10:46
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0