Chilldag-med Alva!

Taj! (Tja!) Idag vaknade jag upp och vi såg ''I love you, man!'' filmen. Den var snuskig och pinsam, men ändå helt ok.

Sen tränade jag till seventeen programmet. Sen kom Alvi:D. Vi spelade ''Cooking mama'' på DS. Det är ett spel där lagar japansk mat...:P haha

Sen hade vi gäster och åt jättegod mat + efterätt (Knyten med banan och choklad 8]). Nu sitter jag här och är jättetrött och min hjärna, ja, den har dött...:) haha, Väääääldigt bra timing där va?! :)

Imorgon är det skola och jag pallar inte. Jag menar, VANLIGT SCHEMA! Börja 08.15 och sluta 16.30 med SO? 8-|
Kul...kul...skitkul!

Även om jag saknat alla, nästan:P, så känns det jobbigt.

Kunde vi inte börjat på måndag istället?!!! :(






Kommentarer
Postat av: Señorita Louisa

Haha, jag borjar pa mandag :D

2010-01-07 @ 16:29:28
Postat av: ella :)

2010-01-07 @ 21:58:37
URL: http://e
Postat av: ehe oops...

nicenice :D men det var faktiskt inte så farligt i skolan tkr jag

2010-01-07 @ 21:59:24
URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0