Choklaaaaaad

Tja! Idag var vi i skolan och det var väl fint. Förutom att vi fick massa läxor x(. Jag hittade inte skåpnyckeln i morse, så jag fick gå runt och bära på jackan och väskan utan böcker hela dan:). Smart man kan va, va? :D

Sen åkte jag, Alvis och Ellvis(p),ahahha, till papis jobb och kände hur livet som kontorskvinna var. Vi satt i fikarummet, drack massa choklaaaaad och åt frukt!  :D haha. Sen åkte jag, Papi och Alvis hem till mig och åt middag. Sen flummade jag och Alvis runt lite till kl.21.15, då Alvis pappa ringde och sa att hon skulle hem. :P

Nu har jag druckit det dagliga téet och ätit en lussebulle - saffran. :P Smakar typ som semell-bullar. :D (- grädde + russin - mandelmassa) :D Det var gott iaf...

Dagens outfit var:

Cardiganen

Ett vitt linne

Blå schal med mönster

Jeans-leggings

Bulle-frisyr

Golden-brown ögonskugga



Förlåt att jag inte ladda upp bild, men jag hinner ej...:)

Nu ska jag göra iordning mig och sova. Sweet dreams!




Feta ögonbryn...:[








Kommentarer
Postat av: Ella <3

Haha, ja det var jättekul! Tills sockerlyckan släppte imorse... ;)

2010-01-12 @ 19:09:16

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0