Gymma

Tja! Idag steg jag upp och åkte till Skanska-hallen, med Ellish. Vi tränade med deras nya träningsmaskiner som var roliga. Man kunde bestiga Kebnekaise! ^^ AHhah. Man gick/joggade/cyklade/sprang uppför berget med jättestora omvägar:P haha. Sen fanns det personal trainer (på datorn, på maskinen) också. Tjejen var dum och tipsade bara om Ipod/Video funktionerna. Men killen, som jag kallade Bob, var jätte cool! Han sa: Good job, your halfway up now. :D hahah

Nu ska vi spela sims, och sen Lego Starwars <3, hejdå!











Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: Nej men ändå.. när jag sa till mamma bah men jag har ju sminkförbud, hon baah, jaah du får väll vänta, och lite grejen är att jag ska spara pengar.. so

2010-01-10 @ 15:03:47
URL: http://mimaa.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0