Ont i magen

Tja! Hade fruktansvärt ont i magen, så jag skippade teatern idag. Nu sitter jag och lyssnar på Clair de lune av Debussy. Typ vackraste låten ever?! :) Väldigt lugnande iaf!

Älskar min nya mobil!!! :) <3

Vi åkte skridskor today. Inte så kul...men men. Nästa vecka (enda till vecka 7) är det knäppt schema! :) <3 Ingen musik! Skönt att ta en paus;). Kommer nog sitta mest med en Cacao cream i handen och titta på Scrubs på caféet:P haha.

Nån som har nån önskning om vilken kändis jag ska rita av härnest? Skulle va kul:)

Alva Louise och Ella MÅSTE skriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Losigosi

Rita Debussy x) Nej men, Catherine Zeta-Jones kanske? Hon är ju sååå snygg.

2010-01-25 @ 20:16:49
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Alven

Bajs



Så, nu hsr jag skrivit.



Nej, men vad menar du?

2010-01-25 @ 20:21:27
Postat av: Ellis

Regina spektor? Hon är vacker, har vackert hår och sjunger fantastiskt! <3

2010-01-26 @ 15:34:43
URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0