Picspam - Julklappar and REAn stuff

Tja! Här är lite julklappar (inte alla) och Mellandags REA stuff:



Mellandags-REAn

Hårtoffs-grej (vet ej vad de kallas)


Smyckes-ställ från indiska + Halsbandet med massa färger till vänster.


Madonna t-shirt


Svart-en-axel-linne


Rosa-långärmad tröja


Mörk-grönt armband


Grå/svart/lila-hårband (hippieband)



Julklappar

Knapp-designer-ring


Klocka från cocoo-butiken


Kiss Nail Art - paint:P (från Aggpagg-familj)


Stick-set till mössa! (Av faster)


Coola strumpor (Av another faster)


Plattången jag önskade mig :D


Mini Orgasmatron :P  (Av brorsan)


Mörklila rosett-ring från cocoo-butiken (Från another brorsan)


Desigual-linne av mami.


En skitbra älsklings Nokia-mobil jag fick av SIBA (Eller en lånemobil från SIBA för att min e på reparation för 8327824784 gången...)


Pink Rose-klänning från Mami.


Roberta-klänning från Mami.


Mysiga-galna-söta mjuki-tofflor från Mami...


...med pajama.









Kommentarer
Postat av: Ella <3

Nice saker! Gillar roberta-klänningen eller vad den nu hette :) ses om några timmar <3

2010-01-06 @ 21:17:20
URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0