Ponio, gosh!

Tja! Det var jättekul igårkväll och vi såg min favvo-film: Napoleon Dynamite!!! <3 :D hihihi. Sen idag åkte jag hem, för att sedan åka till MWIS-återträff. Förra året var det bara jag och massa småbarn där, men nu kom det lite äldre tonåringar (och barn). Det var roligt och jag och Andrea flummade ihjäl. hah:D
Sen åkte jag och brorsan hem och hyrde film på vägen. Ponio!!! :D Så himla söt asså! JAg älskade den! Måste bara köpa den!!!!!!!! ;)
Nu ska jag snart sooova. Imorgon är det fixar-dag! :d

På vägen hem imorse gick jag in i Solna c för att titta efter schampoon. Jag letade efter nått som lukta typ nån frukt. T.e.x. jordgubb, äpple, apelsin o.s.v. MAn hittar det aldrig!!! Typ bara barn-shampoon!!! :( Men! Jag hittade nya (tror jag) Syoss för 50kr, så jag köpte de istället! ;) lyckat iaf?!






Köpte alla förutom den till höger. :P






Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0