Puh

Tja! Nu är jag trööööööött! :S :P.  Idag i skolan var det typ normalt. Vi fick veta att vi ska göra musikvideor i grupper i klassen under en hel dag! :D Nice! Massa idéer poppar upp i mitt huvud;).

När jag kom hem började jag laga mat. Det fick bli mixad grönsaks-soppa. Den var helt ok, men inte bäst;P. Igår gjorde jag Cashew-nuggets. Det var verkligen sjuuuuuuuuuuuukt gott! Smakade som vanliga nuggets, fast 1000000000000000000000000000000000000000ggr godare! ;D För er som vill göra dem, men är allergiska/inte -gillar-nötter, så kan man ta ströbröd blandat med kockos-flingor (stavning?) istället för cashew-nötter. Detta har Leila skrivit själv, inget skit jag hittar på :P.

Här är receptet - Klicka!


Sen tog jag fram kladdkaka från igår och skulle titta på glee, men det började tydligen 20.00!!! :'( Jag fick för mig att det började 21.00, så jag missade hela skiten!!! ;(

Men kladdkakan var god:D

Efter all denna stress och grejs ska jag nu gå och sova! Ciao!;)





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0