Schkolan

Tja! Idag var det skolan som gälde för mig. Jag samlade kraft och gick. Hela dagen gick som ett smäck...ahah. På SO-lektionen fick  jag världens magknip och ville bara skrika. Bleu.

Nu ska mat lagas och fixas och tjosas. Sen ska jag packa till...*trummvirvelelelele* ALVAS LAND!!! :D <3 Jag Ellish och Alvish ska dit hela helgen och ha KUL! K-U-L! :D haha:) Vi ska spela Harry-Potter-Cluedo och äta flytande kladdigaste kladdkaka! :D Japp! Och Ellish paxade Musse pigg tofflorna på direkten! , JApp!

Sen vill jag säga för låt till Louise, Alva och Ella för att jag sär skriver hela tiden! JagvetattnistörerpådetsåjagslutarNU!

:) Fast jag vet inte om det går! Vi får se.....:] Nu ska det som sagt lagas mat utan PRAT! (Och tjat)











Kommentarer
Postat av: loppsi

fin bild ;)

glad att du lyssnar på mina åsikter xD <3

2010-01-14 @ 19:44:22
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0