Sims + träning = kul!

Tja! Idag har varit en chill/träna dag! Låter stört, men sant...:P Jag spelade som sagt sims 3 och råkade åldra min sim när den inte skulle det...så då fick jag börja om lite, eftersom jag var dum och sparade aldrig. Hon hade precis haft sin första kyss med en nice kille, och då när hon ska gå från ungdom till vuxen, blir hon gamling!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ba: OHMIGOD! och fick panik...sen när jag ickesparadeavslutade hade hela deras relation gått bort...Och nu går det jättetrögt med deras relation:(.

Nu har jag babblat av mig lite...kanske kommer mer babbel nu, menmen...

Sen efter sims-spelandet gick jag ner och tog fram lite Seventeen-magazins och kollade in deras skitbraiga tränings-workout-pass grejs:P. Jag körde på ganska bra till musik, men sen blev jag fett törstig och gick ut i köket för att hämta vatten...Det var då det hände...det förskräckliga...Jag fick något i foten (stickaktigskit) som gjorde ont när jag gick normalt. Så, jag haltade över tillbaka till mitt rum och satte mig på sängen med lampa lysande på. Det började blöda och jag fattade ingenting, ropade på hjälp från pappa o.s.v. Sen när det (äntligen) slutat blöda efter typ en halvtimme, kom mamma hem och hjälpte mig ta ut den lilla skiten. Det var en pytteliten glasbit!!! Gah...inte så nice... Haha babbel babbel babbel... Sen gick jag tillbaka och tränade igen:P.

Seventeen äger! :D Särskilt träningsgrejset...fast...på samma sida så är det healthy-mat grejs. Och där står det ett ''Bad choice'' & ''The good choice''. Men, the better choice är fortfarande onyttigt:P även om det är bättre...! :D

Nu har jag ätit Chunky Monkey och tittat på gammalt Project Runway avsnitt.





Dålig bild...but but





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0