Sovetider

Tja! Jag gick på dansen iaf, och det är jag glad för! ^^ <3 Det var jättekul ju!

Nu ska jag dricka té och sen sova. Fattar verkligen inte hur jag klarade mig utan té för ett år sen!!! Impossible assåw!

Jag har tecknat en Taylor Momsen inspirerad bild förra veckan...ni får se den sen nån gång^^:P haha.

Imorgon ska jag göra: Leilas Cashew-Nuggets!!! :] har väntat på det! Det är friterad kyckling, typ, fast med hackade cashew-nötter istället för ströbröd:). Resultat får ni alltså imorgon!!!;)

Jag ska spela Helena i en midsommarnatts-drömm på teatern! :D nais nais!





Kommentarer
Postat av: Ellabella <3

Vad kul att du gillade dansen då! ;) Nice med de där nuggetsarna! Dem vill jag smaka... ;)

2010-01-20 @ 07:03:07
URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen
Postat av: loisansa

Jag med! dem kan vi äta i skogen där förr vi lekte och varandra som systrar smekte ;)

2010-01-20 @ 15:02:46
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0