Stressad

Tja! Förlåt för ingen uppdatering igår, men jag var stressad! Jag skulle först laga mat, direkt när jag kom hem, sen äta den, sen gå och träna på gymmet, sen göra läxor, sen sova! :S...stressigt som sagt.

Idag på SO:n skulle vi läsa upp våra ''insändare'' vi skrivit om brott. Det var ganska nervöst, men alla skrev typ samma saker, i olika form. Det gick helt OK! Sen var det sista musiklektionen (!:)!) för ett par veckor fram. Kommer förhoppningsvis blogga lite under håltimmarna! :D

Nu är det fredagsmys...blabla, pallar inte denna sång mer...:[

Nu ska jag dricka Orangina, äta popcorn och titta på tv. Kanske. Om jag hittar nått att se...

Jag vill nu ha MASSOR med förslag på kändisar/personer jag kan rita. Helst kändisar...för de kan man hitta bra ritarbilder. :P

Några som MÅSTE ge förslag är: Ella, Louise & Alva.


HAha:D Ella och Louise gjorde bra ifrån sig förra gången...gör det igen! :)





Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Jag tycker att du ska rita:



Mig! Alven - the one and only!



skämt åsido,



Albin vill att du ska rita Michael Jackson..



2010-01-29 @ 22:13:56
Postat av: lousi

haha, albin ;)



megan fox? scarlett johansson? :D

2010-01-30 @ 10:07:41
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: lousi

men skämt åsido, rita oss tre då!

2010-01-30 @ 10:07:58
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Ella <3

Men jag vet inte vad du ska rita! :( försökte rita av en av er en gång, men det blev tyvärr så hemskt att jag blev tvungen att riva sönder den eftersom det skulle vara kränkande att visa upp en sån bild...

2010-02-01 @ 08:41:11
URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0