Vissna blommor...

...har jag nu i mitt rumm...:P Hann inte sköta om dem under Globen/Lucia o.s.v.

Ikväll åt vi jättegoda hamburgare med avokado <3 ^^. Sen såg vi ''Flickan som lekte med elden'' och efter det, ''Skruva den som Beckham''. Det var Keira Knightleys första film (!) och den var jättebra! :D Jag gillar indiska saker. Jag gillar alltså Indien;). Så cooooooooolt!!!

Sen åt vi Semlor (Selmor), haha, och drack té. Nu sitter jag här och går på överskotts-energi fnissandes. Har blivit trött på att jag spelar sönder alla låtar hela tiden, så nu letade jag desperat fram något på förstasidan för Spotify. Det fick bli Jimi Hendrix...:P Han e ganska skön! :]

Nu ska...vet inte...:D





Kommentarer
Postat av: Señorita Louisa

du kan ju inte ata upp selmor! :(

2010-01-06 @ 20:31:44

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0