Blablahbla

Tja! Jag har tydligen glömt att bloggen fanns och glömt bort att blogga...haha:D!

I fredags var jag och mami och såg Avatar, utan 3D. Den är helt grym ju!!! ^^ Jag älskar den! Antagligen min favvofilm faktiskt...

hihi:)

Igår var jag och mami på stan och shoppade. Bilder kommer kanske sen...hehe. Vi åt bl. a på Hurry Curry, typ stadens bästa indiska mat. Enligt mig...haha:D. Här är ett litet smakprov från vad som hände:

Jag: Heter inte den här såsen raita?

Restaurangens gäster som är väldigt högljudda: BLABALBLALBLA.

Mami: Nej, (tystnad), raita heter den.


Höhö:D. Köpte vi hem glass från Montis och åt indisk mat hemma också^^. Sen åt vi choklad-doppade-nötter!!! :D och kollade på mello. Pauline skulle lugnt gått vidare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bu på svenska folket!!!!!!! Alla andra sög...hhaha:D


Idag ska jag typ ta de chill. Ta en promenad. Dricka té. Köpa lite grejs i centrum. o.s.v.





Kommentarer
Postat av: Agnes

Nice med allt käk och shoppingen med modern :D ! Får jag komma med ett tips? (jag hör ett Ja)



Lägg upp mer bilder! Om inte egna så någon från nätet som visar något som hänt idag, om du är sjuk typ en spya eller så... nä men du fattar xD

2010-03-11 @ 21:53:07
URL: http://agnesworld.tk

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0