Charmed to charmed

Tja! Jag kom på den snygga rubriken, antagligen bara Alva som fattar...:P

Ikväll har vi firat min brorsa, ätit tårta o.s.v. Mamma och pappa skulle kolla på På Spåret, så jag gick till mitt rum istället, för att kolla på charmed! :D

Har ätit mina favorit-chips, och druckit min favorit-läsk. (Översättning: Har ätit Vicknings chips, och druckit Mountain Dew.)

:) Ganska lyckat?!

Idag var en inte så ultra special day... Jag mådde dåligt och kunde typ inte göra nått på lektionerna i skolan, utan satt bara där och mådde dåligt...

Imorgon ska jag slappa också. Måste vila upp mig och bli frisk!!! :D





Kommentarer

Kommentera:

What' s your name?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som får se;))

Har du en blogg jag ska kolla in?:

Tell me more, tell me more...:

Trackback
RSS 2.0